NOTICE: NEW FORUMS

We are excited to share with you our brand-new and improved Disruptor Beam forums!

We've chosen new forum software that brings added functionality to improve your experience, including increased spam management. Your username details have been carried over, so you should be able to login with your old forum details without issue. For our veteran community members, you'll see that we have many of the thread categories you’re used to, so we hope you'll feel right at home there.

Our new forums are located here: https://forum.disruptorbeam.com/stt/

< 1 2 3
Nederlands
Posted: 13 May 2016 03:47 AM   [ Ignore ]   [ # 31 ]  
Cadet
Rank
Total Posts:  4
Joined  2016-05-10

leuk foutje met de emails. Kostbaar foutje

Profile

Posted: 13 May 2016 04:16 AM   [ Ignore ]   [ # 32 ]  
Ensign
RankRankRank
Total Posts:  175
Joined  2016-03-10

Is it? Want ik heb het idee dat andere mensen het een beetje overdreven vinden, ik vind het nl best wel erg. Ik heb geluk dat het niet met mijn eigen naam is gegaan, omdat mijn forum ID niet strookt met mijn email waar ik de game mee gebruik. Ik vind het echt niet kunnen, en het feit dat er niet op gereageerd wordt ook echt, behalve dat je ‘constructive’moet zijn. Ja hoe dan

Signature 

Fortune favors the bold

Profile

Posted: 13 May 2016 10:35 AM   [ Ignore ]   [ # 33 ]  
Lieutenant Commander
RankRankRankRankRank
Total Posts:  651
Joined  2015-09-15

Ja, het is zeker een kostbaar foutje, nu komt er geen stream ook, dus het wordt alleen maar erger nu, sommige die vip 14(Megaultranoob) heeft zo te lezen al een partial refund aangevraagd aan google, en misschien gaat hij eveneens een full refund aanvragen

Signature 

100% P2W

Completely F2P since 29 Juli

Profile

Posted: 15 May 2016 08:00 AM   [ Ignore ]   [ # 34 ]  
Cadet
Rank
Total Posts:  4
Joined  2016-05-10

Er zijn een hele hoop mensen die het aanvragen, tot nu toe krijgen ze hun geld terug zonder gevolgen ingame.

Heel simpel en snel, ik heb zelf niet zo veel gespendeerd maar er zijn er enkele binnen de fleet die toch maandsalarissen terug krijgen.

Als je even inleest hoe dan is dit misschien voor jullie ook te doen.

Kleine tip kijk naar vip benefits die zijn misleidend verwoord je bericht goed op deze punten en je krijgt het terug

Profile

Posted: 15 May 2016 08:51 AM   [ Ignore ]   [ # 35 ]  
Lieutenant Commander
RankRankRankRankRank
Joined  2015-09-15

Ja, DB heeft tijd tot einde van de maand, want dan loopt mijn monthly af, ben ook al in contact met Jon, dus afwachten

Signature 

100% P2W

Profile

Posted: 04 August 2016 05:15 PM   [ Ignore ]   [ # 36 ]  
Lieutenant Commander
RankRankRankRankRank
Joined  2015-09-15

Hoi Iedereen

Tijd geleden,

Hoe gaat het nu in de game, bevalt alles nog, ik ben sinds een aantal dagen geleden volledig F2P gegaan, dit spel verdiend mij geld niet meer

Signature 

100% P2W

Profile

Posted: 10 September 2016 04:20 PM   [ Ignore ]   [ # 37 ]  
Cadet
Rank
Total Posts:  9
Joined  2016-08-07

Hallo,

Fascinerend om te ervaren dat het een slecht spel is van een merkwaardige maker, maar dat er toch zoveel mensen zoveel tijd en zelfs geld in wilen investeren. Het businessmodel van het afkopen van frustratie werkt dus gewoon. Auw! Ik betaal nooit voor dit soort games, en toch ben ook ik voor de bijl gegaan. Dat gaat nu wel stoppen, want ondanks dat ik er toch nog lol aan beleef,wil ik wel verbeteringen zien zo onderhand.

F2P wordt het voor mij na het aflopen van de maandelijkse kaart. Maar ik blijf wel spelen…

Signature 

The Gluten Empire

Profile

Posted: 17 October 2016 01:04 PM   [ Ignore ]   [ # 38 ]  
Cadet
Rank
Total Posts:  36
Joined  2016-10-05

Hallo,

even een korte post om te melden dat we zojuist (oktober 2016) een nieuwe fleet voor nederlandstaligen zijn begonnen omdat meerdere mensen in een fleet zaten die na verloop van tijd vol zat met vooral inactieve slapers.

We gaan proberen deze fleet up-to-date te houden door slapers te kicken.
Ben je level 20 of hoger en wil je weg uit je huidige fleet met slapers, kijk dan even naar onze wervingspost:
Dutch Delta Fleet

Signature 

DUTCH DELTA FLEET is recruiting dutch speaking members, see our thread here - dutch delta fleet

Profile

< 1 2 3
3 of 3

‹‹ 中文      Français ››