NOTICE: NEW FORUMS

We are excited to share with you our brand-new and improved Disruptor Beam forums!

We've chosen new forum software that brings added functionality to improve your experience, including increased spam management. Your username details have been carried over, so you should be able to login with your old forum details without issue. For our veteran community members, you'll see that we have many of the thread categories you’re used to, so we hope you'll feel right at home there.

Our new forums are located here: https://forum.disruptorbeam.com/stt/

< 1 2 3 > 
Nederlands
Posted: 10 May 2016 09:44 PM   [ Ignore ]   [ # 16 ]  
Lieutenant Commander
RankRankRankRankRank
Total Posts:  651
Joined  2015-09-15

Nog steeds nederlanders hier?

Signature 

100% P2W

Completely F2P since 29 Juli

Profile

Posted: 11 May 2016 06:31 AM   [ Ignore ]   [ # 17 ]  
Ensign
RankRankRank
Total Posts:  175
Joined  2016-03-10

Ha, alleen ik denk ik nog steeds.

De revolutie is wel begonnen geloof ik nu, eindelijk want het duurde me allemaal vee te lang met dat ‘ja maar ze gaan het vast SOON wel beter maken’.

Signature 

Fortune favors the bold

Profile

Posted: 11 May 2016 10:00 AM   [ Ignore ]   [ # 18 ]  
Lieutenant Commander
RankRankRankRankRank
Joined  2015-09-15

Yep, ben de thread nauwlettend aan het volgen, deze zooi moet gewoon tegen gehouden worden, dan nog niet te spreken over support in deze gevallen, want je krijg gewoon niks van ze

Signature 

100% P2W

Profile

Posted: 11 May 2016 02:41 PM   [ Ignore ]   [ # 19 ]  
Ensign
RankRankRank
Joined  2016-03-10

Ik heb weleens dingen aangeboden gekregen en geweigerd overigens. Ik vind Star Trek heel leuk, en dat wil ik graag spelen. Niet in de ochtend een paar warps beetje klikken en dat is het. Ik wil een echt spel, dat wil ik liever dan iets krijgen van support. Overigesn zijn er een paar best wel onaardig tegen me geweest, ik begrijp nog steeds niet precies waarom. maar dat kan allemaal maar tegenwoordig. Ik had eindelijk mijn paypal dat het werkte en ik niet die playcard hoefde te halen, maar ik ga na deze maand stoppen met monthly card (hij is net op dag 6 ofzo nu). het is goed geweest zo .Van geen enkel bedrijf zou ik dit pikken,echt geen enkel, maar omda thet Star Trek is ofzo dan doe ik het. Maar het is niet Star Trek, het is DB

Signature 

Fortune favors the bold

Profile

Posted: 11 May 2016 03:29 PM   [ Ignore ]   [ # 20 ]  
Lieutenant Commander
RankRankRankRankRank
Joined  2015-09-15

Klopt, de support van dit bedrijf is waardeloos als het gaat om het doen van een nieuwe pull, ze vragen echt geld, en forceren je ook dat te doen, alle zogenaamde limited packs die er zijn zijn hoog uit er maar 1-4 dagen, en dan zijn ze weer weg, terwijl mensen gedurende 7 dagen lang moeten wachten met een monthly card, het is echt niet normaal, ik heb nu in totaal gerekend ongeveer €100 uitgegeven, en ben er ook klaar mee, als dit spel het star trek woord niet had gedragen had ik niet eens doorgespeeld, maar omdat het Star trek is speel ik juist wel door, ik ga vanaf nu alleen maar door het leven als een F2P, dus geen monthly’s en extra dilitium totdat ze deze zooi hebben verholpen

Signature 

100% P2W

Profile

Posted: 11 May 2016 03:33 PM   [ Ignore ]   [ # 21 ]  
Ensign
RankRankRank
Joined  2016-03-10

Ik ben level 6, ik weet niet hoeveel geld dat is, iets van 50-75?
is toch eigenlijk absurd, dat we zoveel geld hebben uitgegeven? 50 euro, da’s als ik weer eens teveel rekeningen heb 2 weken eten (ik ben de queen of zuinig wanneer het moet). Voor mij is het sowieso echt veel geld, en je krijgt er nu gewoon niet genoeg vor terug.

We houden de rug recht! (zat jij eerst ook op het startrek.nl forum trouwens? )

Signature 

Fortune favors the bold

Profile

Posted: 11 May 2016 03:55 PM   [ Ignore ]   [ # 22 ]  
Lieutenant Commander
RankRankRankRankRank
Joined  2015-09-15

Ja, is echt belachelijk joh, niet normaal dit ben dan ook zeer benieuwd hoe dit event gaat lopen,

Maar je zit er inderdaad aardig in de buurt ja, ik ben vip 8 nu, en op 5700 vip points.

Ben zeer benieuwd, we wachten af

Startrek.nl, ik zou het eerlijk gezegd niet meer weten haha

Signature 

100% P2W

Profile

Posted: 11 May 2016 04:02 PM   [ Ignore ]   [ # 23 ]  
Ensign
RankRankRank
Joined  2016-03-10

Ja ,ze hebben de prijzenpot ook al aangepast (op een manier die niet echt voordelig is). Geen schaamte op deze manier. Ik vraag me echt af of ze begrijpen dat mensen boos zijn. Maar ja, weet je, wij zitten hier o het forum en dan denk je dat veel mensen er genoeg van hebben. Maar er zitten nog ergens een half miljoen mensen te spelen, misscien vinden die het wel allemaal best. En dan maakt het voor DB niet zoveel uit dat er 100 mensen in staking gaan.

Ik wil gewoon meer content, en ze meoten iets gaan verzinnen dat episode 7 niet begint bij level 500 want dat gaat natuurlijk niet. dan zou ik echt honderden euros moeten uitgeven aan pulls en dat heb ik niet.

Ik heb wel zowaar voor slechts 5000 credits een 1/3 t’pol gehad (gisteren kreeg ik een faction mission, wat moet ik DAAR nou weer mee…) . Was leuker geweest als je 2 of 3x dabo kon doen voor zo’n lage credit dan had je er meer aan. Nu is het meteen weer dillithium.

Signature 

Fortune favors the bold

Profile

Posted: 11 May 2016 04:15 PM   [ Ignore ]   [ # 24 ]  
Lieutenant Commander
RankRankRankRankRank
Joined  2015-09-15

Ja, dat las ik, ze maken het steeds erger dan dat het al is, is niet normaal, maar ze hebben uit eindelijk hun zelf er maar mee, ze merken zelf wel wanneer het zover is

Er is dus ook nog een duitse forum gedeelte waarin dus ook nog eens heel wat mensen zitten.

Kijk meer content ja, maar op de manier hoe episode 6 nu is is niet normaal, dus liever fixen ze eerst de boel voordat ze meer content maken,
Ik heb eveneens de dabo wheel geprobeerd, heb er tot nu toe alleen maar zooi uitgekregen, wel items die ik nodig had voor characters

Signature 

100% P2W

Profile

Posted: 11 May 2016 04:28 PM   [ Ignore ]   [ # 25 ]  
Ensign
RankRankRank
Joined  2016-03-10

(ik zat trouwens HEEL actief op dat forum ooit vandaar dat ik dacht misschien was je daar ook)
Maar ik wil echt content. I heb episode 6 af, en nu heb ik niet het idee dat ik het nog ergens voor doe, ik hou mezelf alleen maar bezig. Ja die Duitsers waren al veel eerder aan het revolten, ik lees wel eens daar. Ik kan het wel lezen, maar schrijven vind ik moeilijk (lang leve Duits 1 op VWO, alleen lezen…)
Wat zou jij graag veranderd zien nu doen dan vanuit DB?

Signature 

Fortune favors the bold

Profile

Posted: 11 May 2016 04:30 PM   [ Ignore ]   [ # 26 ]  
Lieutenant Commander
RankRankRankRankRank
Joined  2015-09-15

Dat alles gewoon gefixed wordt, ik doe zoveel pull maar ik krijg steeds characters die ik niet kan gebruiken, the time portal is zo kapot als wat, drop rates van alles, (items, characters) zijn gewoon erg laag

Signature 

100% P2W

Profile

Posted: 11 May 2016 04:42 PM   [ Ignore ]   [ # 27 ]  
Ensign
RankRankRank
Joined  2016-03-10

ik denk alleen niet dat het kapot is. Ik denk dat het precies zo werkt als DB het wil.

Die drop rates zijn ook absurd, ook voor de levels idd als je een item nodig hebt. Ik vind het bouwen van sommige equipment ook wel wat absurd, heb ik 20 verschillende items nodig, en dat dan keer 5 om iets te bouwen. En dan moet ik dus 4 weken lang al mijn chronitons dara aan besteden om dat voor elkaar te krijgen, dan duurt het gewoon te lang, dan is de lol er van af (voor mij iig).

ja, waarom speel ik dit spel eigenlijk nog… Ergens vind ik het dan zonde van mijn geld ofzo?Om te stoppen?

Maar ben het eens hoor, ik wil ook betere rates, en eigenlijk wil ik die rates ook wel eens zien. Want ik verdenk ze ervan dat voor sommige dingen de drop rate 0,5 % is.
Maar ik wil ook meer content, want ik wil het gevoel hebben dat ik iets moet ‘halen’ ipv maar doelloos levelen tot 100 ofzo (ik heb alleen 2.2 sisko op 100 trouwens, niet daarvan)

Signature 

Fortune favors the bold

Profile

Posted: 11 May 2016 04:50 PM   [ Ignore ]   [ # 28 ]  
Lieutenant Commander
RankRankRankRankRank
Joined  2015-09-15

Ja klopt, echt ongeloofelijk, ik speel dit spel alleen nog maar omdat het star trek, anders was ik al afgehaakt, ze moeten meer dingen implementeren, ben ook zeer benieuwd wat de drop rates zijn, hetzelfde met deze packs, er staat altijd best chance of xxxxxxxx maar wat is die chance dan, zal denk ik zeer laag zijn

Signature 

100% P2W

Profile

Posted: 12 May 2016 04:00 PM   [ Ignore ]   [ # 29 ]  
Ensign
RankRankRank
Joined  2016-03-10

die nieuwsbrief ook echt… het is echt te jammerlijk voo rwoorden. Toevallig had ik voor het aanmelden bij het forum niet mijn echte email gebruikt, ik speel wel met mijn echte naam als email, ga ik ook maar veranderen.

Ik heb 2 accounts, eentje waar ik ooit per ongeluk de monthly card op had gezet 1x en de andere is mijn echte account met monthly card en wat purchases. Ik stond net hoger op het gratis account, daa rkreeg ik opeens na de 1 minuut challenge 10 min challenges, maar bij mijn paid account ging ik ineens naar 40 minuten, vreemd he? Nu zit ik op 2 uur en ik heb succeed rate van 56%. let the tanking begin

Signature 

Fortune favors the bold

Profile

Posted: 12 May 2016 05:31 PM   [ Ignore ]   [ # 30 ]  
Lieutenant Commander
RankRankRankRankRank
Joined  2015-09-15

Ja, het is echt kansloos aan het worden, ze maken het alleen maar erger voor zichzelf

Signature 

100% P2W

Profile

< 1 2 3 > 
2 of 3

‹‹ 中文      Français ››