We are excited to share with you our brand-new and improved Disruptor Beam forums!
We've chosen new forum software that brings added functionality to improve your experience, including increased spam management. Your username details have been carried over, so you should be able to login with your old forum details without issue. For our veteran community members, you'll see that we have many of the thread categories you’re used to, so we hope you'll feel right at home there.
Long time Trekker hier.
Kwam dit spel toevallig tegen, toen het net geplaatst was en natuurlijk direct gedownload.
Tot zover wel grappig. Kan de graphics erg waarderen. Ben nog niet zeker van het multi tijdlijn gebeuren. Toch raar om Sato samen met Picard in een away missie te hebben.
Heeft iemand van jullie de Fleet ‘Nederland’ opgericht?
Ik heb niet veel ervaring met spelletjes spelen, ben eigenlijk vooral een Trekkie. Maar tot nu toe vind ik het een leuk spel, maar wel jammer dat je vaak lang moet wachten, 20x dezelfde battle vechten om maar die punten te krijgen voor de faction missions enzo.
hebben jullie een google play kaart aangsechaft voor het maandelijkse ding? het leek me wel interessant, maar dan moet ik wel in 1x een kaart van 15 E kopen (verder speel ik dus helemaal niks behalve wordfeud…
Om duistere redenen wil mijn google play mijn paypal niet (op de laptop, misschien moet ik het eens op mijn mobiel proberen).
Als ik mag vragen, wat is denk jij een redelijk bedrag waarmee je net iets leuker speelt per maand? Ik dacht zelf aan max 10 euro , of ben ik dan te gierig aan het denken
Beter gezegd steek er zo min mogelijk geld in, ik heb ongeveer 30 euro in het spel gestoken nou, en je komt nog geen stap verder eigenlijk, als je bij episode 5 beland, dan ben je wel genoodzaakt om te kopen, de monthly card is wel nice, per week kan je dan een 10x pull doen
Anders koop ik gewoon een 15 google play kaart, is 3x maand,en dan kijk ik dan. Pff ik kom al niet verder bij level 3 eerste mission :S Maar ik speel ook veel te rap door, ik moet eigenlijk terug naar alle levels en ze ‘goed’ uitspelen ipv MADE IT BARELY.
thanks voor de tips, ik heb het geld er ook niet voor om er teveel in te steken dus wil liever niet verslaafd raken aan een spelletje wat ik dan niet kan betalen..
Ik ga er ook niet meer insteken, alleen de monthly verlengen, vind ik meer dan prima, de game is het niet waard om heel veel geld erin te steken, ze gaan toch de game niet aanpassen, als je op episode 5 zit, houd je hart maar vast dan, want dan zit je rond de 220/230 vereisten
Wow, dat is wel heel veel. En uit je reactie haal ik dat dat niet een schappelijk vereiste is. Well, dan heb ik nog een maandje plezier ervan.
Ik loop al vast bij einde episode 3 nu, met vereisten zo’n 30 hoger dan ik ben :S Tijdje maar braaf 2x per dag inloggen en wat sparen en eindeloos levels herhalen in de hoop dat ik hogerop kom.